• Full width image
    Blåkildekirken
    Et fællesskab hvor budskabet om Jesus forkyndes.
    Læs mere
  • Left content image
    Blåkildekirken
    Vil du høre mere om Jesus?
    Du meget velkommen søndag kl.11:00 Læs mere
  • Right Image
    Blåkildekirken
    Et unikt fællesskab - kom og bliv sat i brandLæs mere

Jesu Kristi fred til jer alle sammen! Alt går godt hernede takket være Guds nåde! Vi har kun Jesus Kristus som vi kan takke for alt.
Den sidste måned har været svær med megen kamp, men disse kampe skal ikke lykkes i at tage modet fra os. Kampene lærer os mange ting, og Jesus er altid nær - han hjælper og styrker os.

Her i Kap Verde kan vi mærke verdenskrisen dag for dag. Vores fødevarer er blevet dyrere, og billetterne til færgen er også steget meget. Det er kompliceret for vores lille ø, vi prøver at spare, men det synes ikke at have noget resultat.

Vi har nu fået besked om at koge drikkevandet fordi størstedelen af de infektioner som vi kæmper med kommer fra det urene vand.
Vi har haft gæster på besøg i menigheden. Det var evangelistparret Nazica og Victorino sammen med deres børn, og et andet ægtepar (som vi ikke kender) sammen med deres børn. Vi har haft en velsignet tid sammen om Jesus i kirken.

Jeg vil også informere jer om at vi har købt den sæk ris til Laurenca som I har bedt os om. Hun er altid meget taknemmelig for hjælpen. Bedstemor Manazinha (vores nabo) har haft nogle brystsmerter, men det går bedre nu.

Vi har fået et nyt medlem i kirken, en ung fyr på 22 år som hedder Danilo, og vores Zé er blevet fyldt med tro og den Helligånd, og han er nu meget aktiv på møderne.

Ailton er rejst til hovedøen for at gå i skole, men han kommer i samme kirke som Nazica og Victorino.

Sheila bor nu fast i den store by, men hver gang hun kommer på besøg i vores by, så er hun med i kirken.

Vores Aldeir går også i skole, og har ikke tid til at arbejde. Broder Erikson har det godt og vokser i troen dag for dag. Alle de unge mennesker har det godt og sender mange hilsner til jer.

Vi holder møde hver dag, og der kommer efterhånden mange på møderne. Børnene har deres eget møde søndag eftermiddag, og det har vist sig at være en stor velsignelse. Om søndagen har vi bøn om morgenen og almindeligt møde om aftenen.

Vi sender mange kærlige hilsner til alle i menigheden i Danmark!

Alt er i Jesu Kristi hænder!