• Full width image
    Blåkildekirken
    Et fællesskab hvor budskabet om Jesus forkyndes.
    Læs mere
  • Left content image
    Blåkildekirken
    Vil du høre mere om Jesus?
    Du meget velkommen søndag kl.11:00 Læs mere
  • Right Image
    Blåkildekirken
    Et unikt fællesskab - kom og bliv sat i brandLæs mere

Stiller du dig selv nogensinde spørgsmålet om hvorfor du egentlig lever - hvorfor noget er til i det hele taget - hvorfor vi fødes for så at måtte dø?

Bibelen siger, at Gud er kærlighed, og at Han i kærlighed skabte mennesker for at have fællesskab med os, og for at vi skal leve i kærlighed med
Ham og med hver andre. Men Gud tvinger ingen - derfor satte han de første mennesker på en prøve. De kunne vælge, om de ville være afhængige
af Ham, eller gå deres egen vej uden Ham. Mennesket valgte det sidste - de syndede - og fællesskabet med Gud blev afbrudt.

Livet, som var en gave, som var ment at skulle vare evigt, fik dødsstødet. Harmonien ophørte, der hvor Gud skulle have sin plads i mennesket,
opstod der et stort tomrum, og ensomhed, angst, mørke og død trådte ind i stedet.

Men Gud ønsker igen at få fællesskab med menneskene - med dig og med mig. Han ønsker at vi skal få Hans egen natur ind i os, så vi har
muligheden for igen at leve i harmoni med Ham, med hverandre og med os selv, Han ønsker fællesskabet med Sig Selv genoprettet, så vi ikke
er overladt til evig fortabelse borte fra Ham. derfor sendte han Jesus Kristus, sin egen Søn til verden - for at dø for din og min synd. Han tog
straffen på Sig og lever nu evigt hos Gud. Døden blev for første gang besejret, da Han opstod fra de døde.

Evigt liv

Jesus Kristus siger:

"Jeg er Vejen, Sandheden og Livet. Ingen kommer til Faderen uden ved Mig" (Joh 14:6)

Tag imod, kære ven, den opstandne Jesus Kristus, og dermed Gud, ind i din tilværelse, så vil forbindelsen med Gud igen være åben, og du vil
få harmonien genoprettet i alle dele af dit liv. Fred, glæde og kærlighed fra Gud vil lidt efter lidt gennemtrænge din personlighed. Egoismen og
den gamle natur vil blive overtaget af det nye liv i Jesus Kristus. Du er på vej til at blive et nyt og bedre menneske, ved at Hans natur og liv får
lov at udfylde dit liv.

"dette er det evige liv, at de kender dig, den eneste sande Gud og Ham du udsendte, Jesus Kristus (Joh 17:3)