• Full width image
    Blåkildekirken
    Et fællesskab hvor budskabet om Jesus forkyndes.
    Læs mere
  • Left content image
    Blåkildekirken
    Vil du høre mere om Jesus?
    Du meget velkommen søndag kl.11:00 Læs mere
  • Right Image
    Blåkildekirken
    Et unikt fællesskab - kom og bliv sat i brandLæs mere

Jeg vågnede mandag morgen med mine ben opsvulmet af væske så meget, så jeg med mine fingre kunne trykke centimeter tykke dybe huller i dem, og tilmed var de blytunge og stive.
Åh nej tænkte jeg, ikke dét igen.
Det var meget længe siden jeg havde haft det på den måde og jeg tænkte: Jeg troede lige jeg var blevet fri, da jeg ofte havde bedt om det, og jeg blev nu nedtrykt og modløs. Tung om hjertet sagde jeg: Jesus, jeg forstår det ikke. - Så kom den tanke til mig, hvad mon Herren har talt i Blåkildekirken i går? Jeg tror det var Guds Ånd, der indgav mig den tanke, som svar Idet jeg så titlen: "Gud rejser mennesket op" , vidste jeg, det må jeg høre! - Har du, som læser dette, ikke hørt det ord fra Herren , så hør det, hvis du har mulighed for det, det ligger her på nettet og du kan også få talen på CD. Det er fra søndag den 25. august. 

Der lød det blandt andet: "Kald på Jesus Kristus fra Nazaret" - "Råb højt" - som den blinde Bartimæus gjorde.
Jeg mærkede, at Jesus fra Nazaret kom min vej forbi. Uden at tænke på naboer, tilskyndet af Helligånden, rejste jeg mig op og råbte meget højt: "Jesus Kristus fra Nazaret: hjælp mig! Fri mig fra denne plage!"
Jeg kan ikke forklare, men jeg mærkede, at noget skete, jeg var ikke i tvivl om, at Jesus hørte råbet fra dybet af et hjerte i nød!
Nej, det forsvandt ikke synligt med det samme, men jeg fik Troen på, at Jesus Kristus havde rørt mig og jeg så hævelsen langsomt fortog sig og dagen efter stod jeg op med helt normale ben og ankler og med stor tak til min Frelser og Læge Jesus fra Nazaret.

Om lægen fra Nazaret

Jesus friede mig fra min plage, helbredte mig og styrkede mig i Troen!
Han vil og kan gøre det samme for dig, som læser dette. Gør som den blinde Bartimæus. Da han hørte Jesus kom forbi, råbte han højt. Råb fra dybet af dit hjerte. På trods af larmen fra verden omkring dig vil og kan Guds Søn, Jesus Kristus fra Nazaret høre dit råb. Han vil ikke blot helbrede dig, vigtigst af alt er, om du vil råbe, vil Han frelse dig både din sjæl og dit legeme.
Jesus siger:  "Kald på mig på nødens dag og jeg vil udfri dig, og du skal ære mig.
Til Jesu Kristi ære.

Alice