• Full width image
    Blåkildekirken
    Et fællesskab hvor budskabet om Jesus forkyndes.
    Læs mere
  • Left content image
    Blåkildekirken
    Vil du høre mere om Jesus?
    Du meget velkommen søndag kl.11:00 Læs mere
  • Right Image
    Blåkildekirken
    Et unikt fællesskab - kom og bliv sat i brandLæs mere

ApG 19,12 

Man bragte ligefrem tørklæder eller bælter, som Paulus havde båret, hen til de syge; og sygdommene forlod dem, og de onde ånder fór ud.

Hvis du ønsker Blåkildekirken skal sende dig en bedeklud, vil vi bede dig gøre følgende: 

  1. Vær sød ikke at skrive et længere brev end nødvendigt, når du forklare dit behov.
     
  2. Hvis du er besat af dæmoner eller er nedtrykt, forklar hvilken dæmon som påvirker dig og som du ønsker af blive sat fri fra.
     
  3. Hvis du sender os et brev skal du ikke vedlægge et lommetørklæde eller andet (forklæde). Dette vil generelt være uhåndterligt og vil kræve ekstra porto.
     
  4. Det skal ikke koste dig noget, vi sender en bede klud uden beregning
     
  5. Når du er blevet sat fri, beder vi dig skrive til os med dit vidnesbyrd. Det må gerne være på et kassettebånd ell. Lign. Vi vil gerne bringe det på vores hjemmeside til hjælp for andre. Du forbliver selvfølgelig anonym hvis du ønsker det. Hvis du har et billede som måske beskriver dig før og nu, og ikke har noget imod andre ser det vedlæg det i dit brev.
     
  6. Når du skriver til os igen er der flere ting vi gerne vil høre.
     
    • Fortæl om den besættelse eller nedtrykthed som du er blevet sat fri fra.
       
    • Fortæl os hvor længe du har lidt af det.
       
    • Hvis du har fået lægehjælp, medicin eller lign. Hvad mente din læge der var galt, og hvilken behandling fik du.

Dette vidnesbyrd er meget vigtigt, ikke alene vil det styrke dig i dit liv, det vil også hjælpe dig til overvindelse af Satan og sikre dig du forbliver helbredt. Dit vidnesbyrd kan blive vigtigt for andre som igennem dette også kan finde vej til Gud.

bedeklud

Matt 10,8

Jesus sagde til de 12 disciple, helbred syge, opvæk døde, gør spedalske rene, driv dæmoner ud. I har fået det for intet, giv det for intet. Vi ønsker ikke dine penge så du skal ikke vedlægge penge i dit brev, vi ønsker at du får mulighed for at lære Jesus, Guds søn at kende og der igennem blive helbredt.

Hvad stopper dig, Jesus siger kom til mig du skal ikke gå forgæves...

Luk.8,44: "Hun rørte ved kvasten på Jesu kappe, og straks ophørte hendes blødninger."

I Det nye Testamente findes mange fine beretninger om tro. Én beretning, som altid har grebet mig er beretningen om kvinden, der lider af blødninger. Hun har været syg i 12 år og prøvet mange forskellige læger, men intet hjalp. Det har utvivlsomt været psykisk belastende for hende i alle de år, men pludselig åbner der sig en ny mulighed, Jesus, mesteren fra Kapernaum, er i nærheden. Hun er fast besluttet på, at hun vil have kontakt med ham, for det vil helbrede hende. Hendes tro og beslutning er så stærk, så hun ikke er til at stoppe. End ikke en stor skare mennesker formår at ændre hendes beslutning. Hun maser på og får lige rørt kvasten på Jesu kappe, og det er nok. Underet sker. Hun bliver øjeblikkeligt helbredt..

Der var mange slags mennesker til stede i skaren den dag. Der var de særdeles nysgerrige, som blot skulle se, hvad der var på færde. Der var de skriftkloge, som utvivlsomt tænkte på at lægge en fælde for Jesus, og så var der dem, der blot fulgte med strømmen. Men der var også en kvinde, som havde en helt speciel indstilling. Hun tænkte: "Blot jeg kan trænge igennem denne skare og så røre ved Jesus, så bliver jeg helbredt", og hun blev ikke gjort til skamme. Jesus reagerer på hendes tro og vender sig om for at få at vide, hvem der har berørt ham. Så har vi Peter, der reagerer med en hurtig replik. Han vil prøve at forklare situationen med, at det er der da ingen, som kan finde ud af, for alle skubber jo på hinanden. Men Peter tager fejl. Jesus kan altid skelne en trosberøring fra et skub. Også i denne situation. Kvinden melder sig og får den opbyggende bemærkning. "Datter din tro har frelst dig. Gå bort med fred."

Denne beretning er bare så enkel at du sikkert har svært ved at forstå dette, men den er sand, Lukas skrev om hændelsen, så vær frimodig, skriv du bare trygt til os og vi vil sende dig en flig af Jesu kappe (bede klud).

Jesus siger selv at ingen som kommer til ham skal bortvises, Jesus har rakt sin hånd ud til dig, du skal være frimodig og række din hånd ud og tage imod Jesus. Jesus er livet...